martes, 25 de febrero de 2014

PRESENTACIÓ





Sóc na Laura Montesinos, estic al tercer curs de la carrera de Magisteri d’Educació Infantil i aquest segon semestre tinc aquesta assignatura anomenada “Reflexió i Innovació Educativa” que va junt amb les pràctiques de 0-3.

Des de ben petita m’ha agradat l’idea d’estar amb nens petitons, guiant-los per tal de que aprenguin i es desenvolupin per ells mateixos, en definitiva, aconseguir que siguin feliços, i per aconseguir aquest objectiu els nens han d’aprendre a respectar-se, tant a ells mateixos, com a les persones que els envolten.

 Degut a que fa uns anys vaig realitzar el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil, aquest curs no he de fer les practiques de 0 a 3 anys i per això, penso que aquesta assignatura hauria d’estar convalidada, perquè quan vaig fer les practiques ja vaig fer un treball final amb el projecte de millora inclòs i amb totes les meves reflexiones sobre el que havíem fet a l’aula a diari.

Encara que també penso, que l’assignatura pot servir-me per consolidar coneixements i per adquirir-ne alguns altres de nous.  Crec que a través de les reflexiones que tindre l’oportunitat de fer durant aquest semestre, podré entendré molt millor quina serà la  meva funció dins l’aula quan sigui mestra, esper també, que la docent ens doni diversos recursos per tal de poder dur a terme la meva professió de la millora manera possible quan ja estigui desenvolupant-la. I a més, comprendre d’una manera més clara les necessitats dels nens en aquestes edats primerenques.

Personalment, crec que moltes de les competències que l’assignatura proposa que aconsegueixi, ja les posseeixo. Degut que durant aquests cinc anys d’estudi sobre l’educació, més concretament sobre la infància, han fet que sigui més conscient sobre la importància de pensar abans d’actuar, amb la finalitat de que jo mateixa tingui clar què és el que vull aconseguir i cóm arribaré a aquest objectiu, sempre tenint en compte i respectant les necessitats dels alumnes. Però, crec que tot és pot millorar i per això, faré tot el estigui en les meves mans per tal de augmentar els meus coneixements sobre tot el que envolta l’etapa d’infantil, perquè d’aquesta manera pugui atendre als meus alumnes de la manera més adequada, el dia que em trobi dins l’aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario