DEBILITATS
|
AMENACES
|
- Segueixen una metodologia tradicional, assistencialisme.
- Els professionals no tenen la formació adequada.
- Els mestres no respecten els ritmes individuals dels infants.
- Els docents no tenen una continuïtat amb els mateixos alumnes.
-
Hi ha poca implicació de les famílies.
|
- Poca quantitat d’escoles
públiques.
- Ràtios molt elevats.
- Les escoles tenen
pocs recursos econòmics.
-
Fan falta més
docents.
- Poc aparcament, que
dificulti que els pares arribin a l’escola.
|
FORTALECES
|
OPORTUNITATS
|
- Duen a terme un bon treball de les rutines.
- Fan molta quantitat d’activitats d’experimentació.
-
Tenen en compte que la relació família-escola, és molt important per a
l’educació dels infants.
|
- El bon clima que hi
ha l’illa, permet realitzar diverses activitats a l’aire lliure, i fer que
els infants tinguin més experiències.
- La situació
geogràfica de l’escola, al camp o a la ciutat, farà que els alumnes tinguin experiències
diferents, a l’escola que es troba dins de la ciutat els infants podran visitar
diversos començos amb més facilitat, i en canvi els que es troben a una
escola al camp no tindran aquesta opotunitat tant a l'abast, però podran relacionar-se i conèixer els animals
i les plantes que els envolten.
|
jueves, 6 de marzo de 2014
D.A.F.O. DEL PRIMER CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL (0-3) A EIVISSA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario