jueves, 6 de marzo de 2014

QUÈ M’AGRADARIA MILLORAR COM A FUTURA MESTRA




Els aspectes que m’agradaria millorar per quan sigui mestre, són: mostrar més els meus sentiments cap a les altres persones, ser més flexible i observadora.

La primera competència que he citat, es degut a que penso que em costa molt expressar les meves emocions i sentiments davant de les altres persones i cap als altres, i això crec que ve donat perquè de petita no m’han fet veure ni he treballat aspectes que tenen a veure amb les emocions. Per aquest motiu, considero que quan sigui mestra vull aconseguir expressar els meus sentiments, encara que sempre amb  moderació, per tal que els nens aprenguin amb jo i a més, m’agradaria també, treballar aquestes emocions i sentiments amb els més petits perquè crec que és una assignatura encara pendent, a la nostra societat.

Com a futura mestra, vull aprendre a ser més flexible, perquè penso que això farà que els meus alumnes es sentin confiats a participar dins l’aula en qualsevol activitat, degut que sabran que si no ho fan de la manera més adequada jo mateixa els ajudaré a fer-ho, és a dir tindran la llibertat d’errar i poder millorar amb la meva ajuda i la dels companys d’aula.

També voldria ser més observadora amb tot el que em servirà per avaluar el procés dels infants durant el curs o el cicle. Una mestra d’infantil ha de saber observar en cada moment per tal d’extreure els aspectes que li interessen sobre un alumne concret o sobre un grup-classe, amb la finalitat de tenir més informació sobre aquests i així poder atendre’ls de la manera més adequada. Però, també sé que és molt difícil extreure els aspectes que interessen sobre cada infant que observem, però també sé que per això s’ha de practicar molt l’observació amb l’únic objectiu d’afavorir l’evolució dels nens i millorar la pròpia metodologia de l’aula.

Concloent, penso que no penso que sigui gaires els aspectes que pensi que he de millorar com a futura mestra, però els tres que he esmentat crec que són essencials per dur a terme aquesta professió que té a veure amb guiar a persones cap a la creació dels seus propis coneixements, fent diverses propostes on hagin d’experimentar i de buscar les seves respostes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario