1.- És autònom en l’aprenentatge.
1.1. Cerca i accedeix a dades i recursos
existents a l’hora de resoldre les activitats, tasques i situacions que es
plantegen al Pràcticum i a l’assignatura
1.2. Reflexiona i pondera sobre elements que
porten a una bona actuació professional
1.3. Accedeix i revisa altres blocs i experiències
per tal d’ampliar la pròpia formació
1.4. Arriba a conclusions elaborades a partir de
la contrastació de la informació recollida tant de la teoria com de la
pràctica.
2.- Reflexiona sobre el seu
propi procés d’aprenentatge
2.1. Identifica punts forts i punts febles quant
a les seves capacitats i competències professionals
2.2. Identifica les pròpies creences i
concepcions; contrasta les creences personals amb les pràctiques i activitats
que observa al centre
2.3. Descriu el que vol aprendre, els objectius
que es proposa
2.4. Es fa preguntes relacionades amb el propi
procés d’aprenentatge (formació rebuda, formació futura...)
2.5. Recull dubtes i dilemes
2.6. Argumenta el que ha fet i per què
2.7. Reflexiona sobre els seus errors i cerca
maneres de millorar en la seva actuació professional
3.- Analitza i reflexiona sobre el funcionament
dels centres d’Educació Infantil.
3.1. Es fa preguntes sobre el que ha observat
quant al funcionament del centre
3.2. Aporta reflexions en quant a l’organització
del centre: distribució del temps i de l’espai, dinàmiques de treball,
coordinació entre professorat, relació amb les famílies i amb el context proper;
i contrasta aquestes reflexions amb evidències
3.3. Contrasta allò que recullen els documents
del centre amb les pràctiques i rutines que es realitzen
4.- Analitza i reflexiona sobre els processos
d’ensenyament-aprenentatge
4.1. Identifica els marcs teòrics que justifiquen
o qüestionen les pràctiques que es duen a terme a l’aula
4.2. Identifica bones pràctiques, les compara
4.3. Elabora hipòtesis de per què passa un fet
concret a partir d'un recull d'informació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario